Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-05-25T21:30:57+02:00
//krok co 2, x- najmniejsza nieparzysta
x+x+2+x+4+x+6=114
4x=102
x=25.5
25.5,27.5,29.5,31.5
to nie są liczby nieparzyste, więc taki układ nie ma rozwiązania
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-25T21:31:27+02:00
2.
z-najmniejsza liczba nieparzysta
z+z+2+z+4+z+6=114
4z+12=114 /-12
4z=102 //4
z=25,5

Wychodzi, że było to liczby:
25,5 27,5 29,5 31,5
Ale troszku to dziwnie wygląda :D z drugiej strony nie jest napisane że muszą byc to liczby całkowite xD