Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:52:59+01:00
Ile czasu jeszcze minie
nim wśród huku i żargonu
homo sapiens się zatrzymie
by powiedzieć bez pardonu:

ślepe z nas kury! co za ułomność!
samiśmy sobie odebrali wolność..
2009-11-28T17:59:13+01:00
Dziś już nikt nie jest poetą.
Każdy chce przebywać tylko z Anetą.
Lubią jej poczucie humoru,
lecz najbardziej smak jej kawioru.
kochają jej włoską kuchnie
i gdy na nich buchnie.
morał z tego taki:
nie zakochuj sie gdy nie wezmiesz tabaki.


xD hehe ;P