Witam :) Proszę O podanie prawidłowych odpowiedzi na moje pytanie jak ktoś napisze tylko prawidłowe odpowiedzi dostanie dodatkowe punkty.Wypisz Stanowiska Archeologiczne Najbardziej znane z Polski.Proszę o szybką i prawidłową odpowiedz.Z Uszanowaniem Pawlak0207

3

Odpowiedzi

2009-11-28T17:39:05+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Stanowiska_archeologiczne_w_Polsce
2009-11-28T17:48:11+01:00
W sensie w polsce czy na świecie? zobacz w wikipedi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:52:00+01:00
Budowle obronne w Polsce: Brama Krakowska, Brama Portowa w Szczecinie, Bunkier Strzegomski, Linia Środkowej Odry, Linia obrony Krzyżowa-Przyborów, Tunel schronowy w Strzyżowie,
Tunel schronowy w Stępinie-Cieszynie, Okopy konfederatów barskich...