Farmer w stanach zjednoczonych ameryki zebrał 300 ton przenicy, osiewając 100 ha ziemi.W tym samym roku holenderski rolnik zebrał 160 ton tego zboża , obsiewając 20 ha swojej ziemi. Oblicz, który z rolników uzyskał wieksze plony przenicy. Obliczneia wykonaj w zeszycie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:43:39+01:00
300t na 100ha
3t na 1ha - Stany
160t na 20ha
160t:20=8t
8t na 1ha - Holandia
Większy plon pszenicy uzyskał rolnik holenderski
2009-11-28T20:26:12+01:00
300ton na 100ha 3tony na 1ha. 160ton na 20ha 8tna 1 ha.większy plon uzyskał holender