Odpowiedzi

2009-11-28T17:45:05+01:00
Stosunek między objętością erytrocytów a objętością całej krwi. wyrażany przede wszystkim w %
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:45:21+01:00
OB czyli Odczyn Biernackiego

Hematokryt, liczba hematokrytowa (gr. αίμα krew, κριτής) - stosunek między objętością erytrocytów a objętością całej krwi. Wyrażany zwykle w procentach lub w tzw. frakcji objętości.
2 2 2
2009-11-28T17:45:22+01:00
Hematokryt, liczba hematokrytowa (gr. αίμα krew, κριτής) - stosunek między objętością erytrocytów a objętością całej krwi. Wyrażany zwykle w procentach lub w tzw. frakcji objętości