Odpowiedzi

2009-11-28T17:57:08+01:00
-Na urodzinach ludzie jedli bez umiaru.
-Słowa są puszczane na wiatr
- o włos od nieszczęścia
-takie dziecko to pociecha dla oka
-do czasu będzie udawać ci się to ściąganie
-cały okuj masz przewrócony do góry nogami
-przy okazji posprzątaj w kuchni
2009-11-28T18:02:42+01:00
Ty jesz bez umiaru
Powiedz jej to tylko bez ogródek
Nie rzucaj słów na wiatr
O włos aby nam się nie udało
To jest dobre dla oka
Wszystko się udało do czasu gdy...
Powiesiłaś ten obraz do góry nogami
Jestem Ci nad wyraz wdzięczna
Przy okazji ładne buty :)
Zawsze można przygotować coś w zanadrzu

Przepraszam że nie wszystkie
ale życzę powodzenia:)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:10:15+01:00
Grać na komputerze bez umiaru.
Mieć pieniędzy bez liku.
Bez ogródek powiedział mi co o mnie myśli.
Rzucać słowa na wiatr.
O włos spadłbym w przepaść.
Ona ma bez mała niesamowity talent.
Miło dla oka patrzeć...np.na konia.
Twoje zachowanie jest do czasu tolerowane.
Świat stanął do góry nogami.
Ciesze się nad wyraz z dzisiejszej pogody.
Przy okazji pobytu w sklepie kupiłem telewizor.
Mam inne plany w zanadrzu.