Odpowiedzi

2009-11-28T18:09:41+01:00
Moją życiową tęsknotą jest osiągnięcie życia wiecznego. Trafienie do raju, gdzie nie ma zmartwień, nic Cię nie trapi i zawsze jest się szczęśliwym i wesołym.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:11:14+01:00
1. Aby moje życie było mądrym czuwaniem, muszę przede wszystkim postępować zgodnie z dekalogiem.

2. Moją życiową tęsknotą jest spotkanie z Bogiem, dlatego codziennie z Nim rozmawiam[modlitwa], przyjmuję pod postacią Komunii św. Staram się żyć dobrze, by po śmierci trafić do Raju.
6 4 6
2009-11-28T18:38:29+01:00
1. - pomagajac innym
-chodzac do kosciola
- modlac sie

2. -milosc
-przyjazn
3 3 3