Odpowiedzi

2009-11-28T18:03:04+01:00
-Oglądanie filmu
-Słuchanie muzyki relaksacyjnej
-Spacer
-Wycieczka krajoznawcza
-wypicie Melisy
-rozmowa z przyjacielem
-rozmowa z osobą bliską naszemu sercu
-3 głębokie oddechy
-próbowanie zapomnieć o przyczynie naszego stresu
-rozmowa z psychologiem
2009-11-28T20:03:08+01:00
1. czytanie ksiązki
2. spotkanie z przyjaciólmi
3. spacer
4. wypoczynek poza domem
5. słuchanie muzyki
6. sen
7. uprawienie jakiegos sportu
8. kontakt z przyroda
9. joga
10. aerobik
11. rozwijanie pasji zyciowych
12. optymistyczne nastawienie do świata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T20:12:46+01:00
1. słuchanie muzyki
2. rozmowa z przyjaciółmi
3. czytanie czasopism/książek
4. gra w różne gry
5. liczenie do 10.
6. ćwiczenia relaksujące
7. 3 głębokie wdechy i wydechy
8. myślenie pozytywnie
9. spacer na świeżym powietrzu
10. jakieś ciekawe zajęcie zajmujące czas
11. jedzenie czekolady
12. odsypianie
13. zakupy