Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:23:07+01:00
Są nimi 80, 320 i 41. Istotnie 80+320+41=441=21(do kwadratu). Suma każdej pary tych liczb jest również kwadratem 80+41=121=11(do kwadratu), 320+41=361=19(do kwadratu)
2009-11-28T18:52:46+01:00
Szukane liczby to 80, 320, 41.

80 + 320 + 41 = 441 = 21²

Suma każdej pary tych liczb jest kwadratem:

320 + 80 = 400 = 20²
320 + 41 = 361 = 19²
80 + 41 = 121 = 11²