Odpowiedzi

2009-11-28T18:25:15+01:00
A) 4,410 do 6
2,1 do -2

b)1,0240
0,8 do -7

c) 2,16 do -7
3,6 do 5

d) 0,8 do -10

2,5
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:27:01+01:00
A)210 000 000 000=2,1*10^11
b)128 000 000 000=1,28*10^11
c)0,000 000 000 000 6=6*10^-12
d)0,000 000 000 032=3,2*10^-11
7 4 7
2009-11-28T18:28:15+01:00
A)210000000000=2,1*10¹¹

b)128000000000=1,28*10¹¹

c)0,0000000000006=6*10⁻¹²

d)0,000000000032=3,2*10⁻¹¹
2 5 2