Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:28:39+01:00
R-długość promienia koła opisanego na tym trójkącie
Ob=2πR
6π=2πR
R=3cm
R=2/3h
h=3/2R
h=3/2*3=9/2=4,5cm
2 3 2
2009-11-28T18:32:07+01:00
L = 6π cm l = 2 × π × r wys. w trójkącie = r (promień)
r = l/2 × π = 6π cm/2π = 3cm
wys. = r = 3cm

pozd ;)
1 5 1
2009-11-28T18:31:46+01:00
Obwód trójkąta = 2π r
r = 3cm

Odległość od środa koła do podstawy trójkąta wynosi 1/2r
A więc 3cm+1,5cm = 4,5cm

Wysokość trójkąta wynosi 4,5 cm
1 5 1