Na podstawie poniższych informacji odpowiedz jaki to związek chemiczny:
Jestem bezbarwną oleistą cieczą o słodkim smaku. Nie jestem trująca. Mam właściwości higroskopijne. Dobrze mieszam się z wodą. Moja cząsteczka składa się z 14 atomów należących do trzech różnych pierwiastków chemicznych. Znajduje zastosowanie w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym, do produkcji kosmetyków tłuszczów syntetycznych oraz produkcji materiałów wybuchowych

2

Odpowiedzi

2009-11-28T18:34:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:49:00+01:00