Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:38:42+01:00
Młodszy przekopał 1/3 z 2/3 czyli :
1/3 *1/3 = 2/9

1 - 1/3 - 2/9 = 1 - 3/9 - 2/9 = 1 - 5/9 = 4/9
6 3 6
2009-11-28T18:39:57+01:00
Starszy-⅓
mlodszy-⅓ z ⅔
⅓+2/9=3/9+2/9=5/9 - jest przekopane
czyli do przekopania zostaly 4/9:D
15 1 15
2009-11-28T18:40:29+01:00
Jedna trzecia ogródka, zostaje dwie trzecie. jedna trzecia z dwóch trzecich to dwie dziewiąte jedna trzecia + dwie dziewiąte to pięć dziewiątych.
4 2 4