Odpowiedzi

2009-11-28T18:40:51+01:00
Chcialabym byc kazimierzem wielkim poniewaz byl on dobrym krolem ..walczyl godnie za kraj ..ludzie ko uwielbiali.. pomogl polsce w jej budowie.
2009-11-28T18:41:58+01:00
Chcialam bym sie w cielic w postac boleslawa chrobrego poniewaz byl wladca po smierci MieszkaI
nie wiem czy o to chodzi jak by to nie o to to sorrki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:42:05+01:00
Najbardziej chciałabym sie wcielić w Amelia Earhart, ponieważ imponuje mnie jej odwaga i pomysłowość. Nie jedna kobieta w tych czasach podieła by się takiej odpowiedzialnej misji.