Odpowiedzi

2009-11-28T18:40:26+01:00
Http://upload.wikimedia.org/wikipedia/pl/thumb/0/0e/Komunikacja_dwustronna.jpg/400px-Komunikacja_dwustronna.jpg
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:43:31+01:00
Nadawca --> komunikat -->odbiorca
4 5 4
2009-11-28T18:44:55+01:00
Komunikacja dzieli się na werbalną (pionowa i pozioma), (mowa) i niewerbalną (wygląda zewnętrzny, wyraz twarzy, kontakt wzrokowy, gesty, kontakt dotykowy, postawa ciała, myśli)

Komunikacja - jest to proces porozumiewania się jednostek grup lub instytucji Jego celem jest wymiana myśli, dzielenie się wiedzą i informacjami i ideami Proces ten odbywa się na różnych poziomach przy użyciu zróżnicowanych środków i wywołuje określone skutki

Modele komunikacji:

-jednostronna
Nadawca ------> Przekaz ----> Odbiorca

-dwustronna
Nadawca <--- Odbiorca <----- Odbiorca
----> ----->
-masowa
NAdawca -----> Medium ----> Odbiorca
------> Odbiorca
-------> Odbiorca


To zmojego zeszytu więc musi być dobrze :)
4 3 4