Późnym popołudniem z pomieszczenia znajdującego się na I piętrze budynku firmy "Procesor" skradziono cenne oprogramowanie komputerowe. Prowądzocy śledztwo detektyw Jan Dokładny stwierdził, że w budynku podczas kradzieży przebywała jeszcze 1/3 wszystkich pracownikow, z tego 3/5 osób zeznało, że było w tym czasie na parterze, 1/3- na I peitrzę, a pozostali przebywali na wyższych piętrach.Oblicz,jaką część wszystkich pracownikow firmy przevywała podczas kradzieży: na parterze: na I pietrze: na wyższych piętrach: PLISKA SZYBKO ZROBCIE JAK POPRZEDNIE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:52:15+01:00
3/5 z 1/3 na parterze
3/5 * 1/3 = 1/5 [wszystkich pracowników]

1/3 z 1/3 na pierwszym piętrze
1/3 *1/3 = 1/9 [wszystkich pracowników]

1/3 z 1/3 na pozostałych piętrach
1/3 *1/3 = 1/9 [wszystkich pracowników]
3 3 3
2009-11-28T18:55:03+01:00
Na parterze : 9/45
Na 1piętrze : 5/45
Na reszcie pięter : 1/45
Nie obecnych w pracy : 30/45 czyli 2/3
4 4 4
2009-11-28T19:00:09+01:00
3/5 = 9/15
1/3 = 5/15
9/15 + 5/15 = 14/15
15/15 - 14/15 = 1/15

Parter - 9/15
I piętro - 5/15
Pozostałe - 1/15
2 4 2