Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:06:27+01:00
Nie napiszę ci opisu, ale może to słownictwo ci pomoże

wzrost
1. gestalte
2. groei
3. lichaamsbouw
4. ontwikkeling
5. opslag
6. toename
7. verhoging
8. wasdom

wysoki
1. groot
2. hoog
3. verheven

niski
1. kous
2. laag

oko (nie wiem jak l. mnoga)
oog

niebieski
1. blauw
2. hemels

zielony
groen

brązowy
bruin

szary
1. grauw
2. grijs

włos
haar

blondyn
1. blond

jasny
2. blond

ciemny
1. donker
2. naargeestig
3. somber
2009-11-28T19:08:37+01:00
Nie umiem tego języka na tyle, by podjąć cały opis, ale moge Ci podac kilka przydatnych wzrotów do opisu:

Wzrost:
Hij is heel lang, 2,01m. - On jest bardzo wysoki, mierzy 2.01m

Wiek:
Ik ben al. Best wel oud - Jestem dość stary

Wygląd:
Ik heb groen dop. - Mam zielone oczy.
Ik heb bruin haar. - Mam brązowe włosy.