Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:15:55+01:00
A)
3 5/9 - 1 8/15 = 3 25/45 - 1 9/45 = 2 16/45

7 11/18 - 5 11/12 = 7 22/36 - 5 33/36 = 6 58/36 - 5 33/36 = 1 25/36

9 5/12 - 4 13/20 = 9 25/60 - 4 39/60 = 8 85/60 - 4 39/60 = 4 46/60

7 1/7 - 4 5/6 = 7 6/42 - 4 35/42 = 6 48/42 - 4 35/42 = 2 13/42

b)
46 5/6 - 27 19/21 = 46 35/42 - 27 38/42 = 46 77/42 - 27 38/42 = 19 39/42

51 3/22 - 19 5/33 = 51 9/66 - 19 10/66 = 50 75/66 - 19 10/66 = 31 65/66

42 4/15 - 16 8/9 = 42 12/45 - 16 40/45 = 42 57/45 - 16 40/45 = 26 17/45

63 3/8 - 48 4/5 = 63 15/40 - 48 32/40 = 62 55/40 - 48 32/40 = 14 23/40

Oczywiście --> / to kreska ułamkowa ;D
2009-11-28T19:25:33+01:00
A)2 14/15
1 23/36
4 23/30
2 13/42
b)18 39/42
31 65/66
26 61/135
14 23/40
2009-11-28T19:36:12+01:00
A)3 5/9- 1 8/15=32/9-23/15=480/135-207/135=2 3/135=2 1/45

7 11/18-5 11/12=137/18-71/12=274/36-213/36=61/36=1 25/36

9 5/12-4 13/20=113/12-93/20=565/60-279/60=4 46/60=4 23/30

7 1/7 -4 5/6=50/7-29/6=300/42-145/42=155/42=3 29/42

b)46 5/6-27 19/21=46 105/126-27 114/126=45 231/126-27 114/126=18 117/126

51 3/22-19 5/33=51 9/66-19 10/66=50 75/66-19 10/66=31 65/66

42 4/15-16 8/9=42 12/45-16 40/45=41 57/45-16 40/45=25 17/45

63 3/8-48 4/5=63 15/40-48 32/40=62 55/40-48 32/40=14 23/40


Masz na bank dobrze:)
Nie wiem co za czuby to robiły wyżej ale oni mają źle pozdro:D