Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:15:37+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/57410 <---- zobacz tu
1 4 1
2009-11-28T19:18:25+01:00
Jest to anemia. Anemia spowodowana jest niedoborem witamin i żelaza.
Podczas anemii należy sie zdrowo odżywiać i dostarczać do organizmu dużo witamin. Dlatego też należy jeść dużo warzyw i owoców.
1 4 1
2009-11-28T21:52:26+01:00
Jadłospis powinien zawierac same warzywa i owoce. Powinno być 0 tłuszczu i jakichkolwiek barwników, żadnych słodyczy ( psuja zęby).
1 3 1