Przetumacz:
1. W tej wiosce nie ma żadnych interesujących miejsc.
2. W naszej szkole jest kilku znanych ludzi.
3. W Krakowie jest kilka dużych muzeów i kin.
4. Nie daleko mojego domu jest kościół.
5. W Radomiu nie ma żadnych włoskich restauracji.
6. czy w naszej szkole jest biblioteka.

w każych zdaniach trzeba zacząć thera is lub there are

3

Odpowiedzi

2009-11-28T19:02:01+01:00

W Parku Miniatur można zobaczyć wiele modeli architektonicznych cudów świata, m.in.: Bazylikę św. Piotra, Świątynię Akropolu, Colosseum, Krzywą Wieżę w Pizie, Statuę Wolności, Mur Chiński, Wieżę Eiffla, Big Ben, Łuk Triumfalny, Sfinksa, Biały Dom, i wiele innych budowli - w tym także z Polski. Miniatury wykonano w skali 1:25 w stosunku do oryginału. Przy każdej miniaturze znajduje się dokładny opis budynku który został odwzorowany.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:02:14+01:00
1. There aren't any interesting places in this village.
2. There are some famous people in our school.
3. There are some big museums and cinemas in Cracow.
4. There is a church near my house.
5. There aren't any italian restaurants in Radom.
6. Is there any library in our school?
2009-11-28T19:03:45+01:00
1.There is no intersting places in this village.
2.There are few famous people in our school.
3.There are big museums and cinemas in Kraków.
4.There is a church near my house.
5.There is no Italian restaurants in Radom.
6.Is there a library in our school?