Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:04:36+01:00
Boże, to ty zesłałeś nam swojego jedynego Syna Jezusa i to Ty sprawujesz nad nami ciągłą opiekę. Dziękujemy Ci za to, że jesteś z nami i ujawniłeś nam swoją obecność, abyśmy nie żyli w niewiedzy. Ty dajesz nam życie i zbawienie. Dziękujemy Ci i pragniemy trafić do Twego domu w niebie.
Amen
1 5 1
2009-11-28T19:48:26+01:00
Panie Boże dzięki Ci za Twe łaski i dary. Dziekujemy za łaskę życia, za każdy dar, za to że dajesz nam Swą krew i ciało.
Amen.