Odpowiedzi

2009-11-28T19:15:52+01:00
Mozna napisać ze warto się zdrowo odzywiać zeby nie popaśc w bulimię lub anoreksję.Gdy ludzie się odzywiają mają gładką cere i nie chorują szybko...;) Mozesz narysować soczyste jabłka lub inne owoce...;P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:17:08+01:00
Chcesz być zdrowy i żyć długo ??
Jedz zdrowe warzywa i owoce !
Mają one dużo witamin , dzięki którym będziesz zdrowy !
Odrzuć słodycze i tłuszcze !
Przejdź na warzywa i owoce a nie pożałujesz !


( możesz narysować jakiegoś banana , jabłko , pomarańczę , winogron , słodycze możesz przekreślone narysować )
1 4 1