Odpowiedzi

2009-11-28T19:23:33+01:00
Rocznica powstania styczniowego
i odrodzenie niepodległości państwa polskiego
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T19:23:34+01:00
1918r. - koniec I wojny światowej
1919r. - traktat wersalski
2 4 2
2009-11-28T19:26:29+01:00
Mała Konstytucja z 20 lutego 1919 r.
1918r. 7 października – ogłoszenie niepodległości Królestwa Polskiego przez Radę Regencyjną.
2 3 2