Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:27:46+01:00
Ten pierwszy będzie miał zabiegi co tyle dni:
6,12,18,24,30,36
Ten drugi:
9,18,27,36
A trzeci:
12,24,36
Odp:Spotkają się po 36 dniach.
Pozdrawiam
2009-11-28T19:27:53+01:00
Po 36 ponieważ 36 jest najniższą podzielną liczbą przez 6 , 9 i 12
2009-11-28T19:33:18+01:00
Za 36 dni...
Trzeba znaleźć NWW
6|3
2|2
1|


9|3
3|3
1|


12|3
4|2
2|2
1|
3 * 2 * 3 * 2 = 36
Najpierw bierzemy wszytsko od 6, pozniej z 9 to, czego nie bylo przy 6, a na koniec od 12 to czego jeszcze nie bylo przy tamtych liczbach. To wszytsko mnozymy i wychodzi nam wynik.