Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T19:31:12+01:00
Platforma Obywatelska - 170 mandatów
Donald Tosk - 74 mandaty
Jan Rookita - 96 mandatów

Samoobrona Rzeczpospolitej - 86 mandatów
Kamil Fafikowski - 86 mandatów

Front Polski Sprawiedliwej - 69 mandatów
Andzrzej Ochudzki - 35 mandatów
Michał Jakimjuk - 34 mandaty

Sojusz Lewicy Demokratycznej - 64 mandaty
Aleks Konarski-Pollak - 60 mandatów
Samuel Wejert - 4 mandaty

Pacyfistyczny Front - 32 mandaty
Alex Duran - 32 mandaty

Partia Narodowa-Demokracja - 20 mandatów
Roman Dmowsky - 20 mandatów

Unia Polityki Realnej - 19 mandatów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T20:40:05+01:00
Platworma obywatelska,pis, sld, psl, mniejszość niemiecka
2009-11-28T22:03:03+01:00
Sejm,senat,prezydent,premier,posłowie,marszałek