Odpowiedzi

2009-11-28T19:35:03+01:00
Mchy są prymitywnymi organowcami bo nie maj liści, łodygi i korzenia a mają nibyliście , nibyłodygę i nibykorzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:35:56+01:00
Mchya są prymitywnymi organowcami poniewaz jest to grupa organizmów znajdująca się między plechowcami a właściwymi organowcami. Występują one na całej kuli ziemskiej, pod różnymi szerokościami geograficznymi w strefie polarnej, jak i równikowej.
3 3 3