1.Sposród przedmiotów znajdujących się w twoim domu wybierz jeden, który mógłbyś zaprezentować jako eksponat w muzeum.



2.Zredaguj tekst, który znalazłby się na muzealnej tabliczce informującej o tym przedmiocie.



Proszę o pomoc !!!!!!!1

3

Odpowiedzi

2009-11-28T19:41:55+01:00
Jako eksponat w muzeum mogłabym zaprezentować mój komputer.
Pochodzi on z XX wieku.Byłby dobrym przykładem dla ludzi żyjących np w XXV wieku,ponieważ mogliby zobaczyć i porównać swój komputer z wiekiem XX.
Na tabliczce napisałabym " komputer z XX wieku (imię i nazwisko)"
8 4 8
2009-11-28T19:43:57+01:00
1. Sygnet rodzinny(rok produkcji 1824)

2. Sygnet rodzinny(rok produkcji 1824) wywodzący się z rodziny Renana francuskiego pisarza, w tamtych latach sławny na cały świat, sygnet upamiętna zamożną rodzine.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:44:15+01:00
Stary telefon komórkowy [wstaw jakoś nazwę np. Nokia 3410]

Telefon komórkowy- Nokia 3410

Symbol przemian ekonomicznych na przełomie XX i XXI wieku. Telefon komórkowy. To jeden z pierwszych typów który w globalny sposób zmienił kontakty społecznościowe, międzyludzkie. Stanowi genezę (w raz z internetem) rozwoju cywilizacyjnego w naszym tysiącleciu.
10 4 10