Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:47:02+01:00
1. wieza elfa.
2.anglia -krolowa zamek jej ,big ben i pietrowe autobusy
3.Piekne mazury w polsce (ktore moga byc cudem swiata dlatego jest w necie glosowanie)
4.wlochy - koloseum rzyn,itpee zabytki
9 2 9
2009-11-28T19:47:03+01:00
-Wielkie zjazdy turystów do Europy podczas wakacji
-Cięgle rozwijające się ośrotki turystyczne
-Wielkie zyski podczas feri zimowych lub wakacji
-Nowo powstałe ośrodki turystyczne
6 2 6