Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:49:34+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Stworzenie_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_Biblii - oto link do historii stworzenia świata według Biblii
2009-11-28T19:50:04+01:00
Nie zabardzo sprecyzowane pytanie ,ale spróbuje coś powiedzieć jeśli oczywiście o to ci chodziło.
Jedym ze źródeł stworzenia świata może być opis z mitologii Parandowskiego. Jak już wiesz , człowiek tam opisany został ulepiony z gliny. Innym przykładem też jasnym do zrozumienia może być Biblia. Wszyscy znamy okoliczności powstania człowieka.

Wydaje mi się , że to wszystkie ale możesz poszukać parę istotnych rzezczy w internecie . Pozdrawiam :D