Odpowiedzi

2009-11-28T19:53:39+01:00
Z ksiazkami komputerowymi bylo mniej zamieszania niz z takimi jak mamy ,poniewaz te ktore uzywamy nosimy w plecaku ,sa ciezkie a tak to bysmy mieli kompa i luz;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T19:56:50+01:00
Książki komputerowe nie są takie ciężkie jak te prawdziwe i nie robią uszczerbku na zdrowiu . W plecaku nosisz zwykłe książki , które często ważą bardzo dużo i powodują choroby związane z kręgosłupem .