Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T20:21:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T20:23:03+01:00
Mitochądrium - 2
Rybosom - 1

Bakterie - CYTUJĘ Z WIKIPEDII: grupa mikroorganizmów, stanowiących osobne królestwo. Są to jednokomórkowce lub zespoły komórek o budowie prokariotycznej. Badaniem bakterii zajmuje się bakteriologia, gałąź mikrobiologii.
1 1 1
2009-11-28T20:35:06+01:00
A)1
b)2
bakterie zalicza się do królestwa bakterii