Proszę o przetłumaczenie na język rosyjski.Uczę się w liceum. Uczę się języka rosyjskiego.Piotr i paweł uczą się w technikum ,oni uczą się dobrze.Geografia i chemia.Uczę się języka rosyjskiego.
Jazda na łyżwach.Moja ulubiona pora roku to lato.

3

Odpowiedzi

2009-11-28T20:37:23+01:00
Uczę się w liceum - Я учиться в школе

Uczę się języka rosyjskiego - Я изучаю русский язык

Piotr i Paweł uczą się w technikum, oni uczą się dobrze - Петр и Павел учил в техническую школу, они учатся хорошо

Geografia i chemia - Биология и химия

Jazda na łyżwach - Катание

Moja ulubiona pora roku to lato - Мой любимый сезон лето
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T20:39:36+01:00
Я учусь в лицее. Uczę się w liceum
Я изучаю российский язык. Uczę się języka rosyjskiego.
Пётр и павэл учатся в техникуме, они учатся хорошо. .Piotr i paweł uczą się w technikum ,oni uczą się dobrze.
География и химия. Geografia i chemia.
Езда на коньках. Jazda na łyżwach.
Моё любимое время года это лето. Moja ulubiona pora roku to lato.
1 5 1
2009-11-28T22:22:34+01:00
Я учу русский язык. Петр и Павел учил в техническую школу, они учатся хорошо. Биологии и химии. Я учу русский язык.
Катание. Мой любимый сезон лето.
1 1 1