Odpowiedzi

2009-11-28T20:54:35+01:00
A) w klasie w piłkę nożną gra 25%
b) liczba osób grających zwiększyła się o 5%
2009-11-28T20:55:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T20:55:55+01:00
Punkt procentowy to różnica między dwiema wartościami jednej wielkości podanymi w procentach. Na przykład wzrost jakiejś wielkości z 20% do 30% jest równy 10 punktom procentowym
a) 20% + 5pkt. proc. = 25%
teraz w piłkę nożną w klasie gra 25%
b) 25% - 20% = 5%
liczba tych osób zwiększyła się o 5%