Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T21:11:12+01:00
Działania dorosłych:
1.zmniejszyć ilość zanieczyszczeń wydzielanych przez przemysł
2. sadzić więcej drzew liściastych bardziej odpornych na szkodniki i zanieczyszczenia
3.jak najrzatsze jeżdżenie autem tylko można rowerem...
4.zakładanie flirtów na kominy
5. kupowanie żarówek energooszczędnych

działania dzieci i młodzieży:
1.zaangażować się w sprzątanie lasów
2. nie śmiecić w lesie
3. oddawać papier na makulatrę
4.nie niszczyć drzew
5.pomagać leśnikom... ;P
45 4 45
2009-11-28T22:16:56+01:00
Dzieci i młodzież:
-Oszczędzać papier
-Nie zaśmiecać lasów
-Oddawać papier na makulaturę
-Segregować odpady
-Aktywnie uczestniczyć w akcjach ekologicznych, np. sprzątanie świata
-

Dorośli:
-Częściej korzystać z komunikacji publicznej, by nie zanieczyszczać powietrza spalinami co mogłoby prowadzić do kwaśnych deszczy
-Unikać foliowych toreb, przy produkcji których powstaje wiele zanieczyszczeń powietrza
-Ograniczyć zużycie papieru
-Przyczyniać się do sadzenia nowych drzew
-Zakładać rezerwaty przyrody
-Segregować odpady
-Uczyć młodzież i dzieci ekologicznego trybu życia
-Nie budować fabryk w pobliżu terenów zielonych

Ach pamiętam to zadanie z podstawówki, ja napisałam po dwa przykłady hehe xP dla Ciebie się bardziej postarałam, nie wiem czy pomogłam ; )
72 4 72