Odpowiedzi

2009-05-26T14:58:25+02:00
Najdłuższe:
1. Mammoth Cave System w USA- 579364m
2. Optimisticzeskaja na Ukrainie- 214000m
3. Jewel Cave w USA- 207718m
4. Hölloch w Szwajcarii- 189026m
5. Lechuguilla Cave w USA- 180096m
Najgłębsze:
1. Woronja (Krubera), Gruzja (Abchazja) -2080m
2. Lamprechtsofen--Vogelschacht, Austria -1632m
3. Gouffre Mirolda/Lucien Bouclier, Francja -1626m
4. Réseau Jean Bernard, Francja -1602m
5. Torca del Cerro, Hiszpania -1589m
  • Użytkownik Zadane
2009-05-26T14:58:31+02:00
Najdłuższe:

1. Mammoth Cave System - USA - 579364m
2. Optimisticzeskaja - Ukraina - 214000m
3. Jewel Cave - USA - 207718m
4. Hölloch - Szwajcaria - 189026m
5. Lechuguilla Cave - USA - 180096m


Najgłębsze:

1. Woronja (Krubera) - Gruzja - 2080m
2. Lamprechtsofen--Vogelschacht - Austria -1632m
3. Gouffre Mirolda/Lucien Bouclier - Francja - 1626m
4. Réseau Jean Bernard - Francja - 1602m
5. Torca del Cerro - Hiszpania - 1589m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-26T15:00:20+02:00
Najdłuższe:
1 Mammoth Cave System USA 579364m
2 Optimisticzeskaja Ukraina 214000m
3 Jewel Cave USA 207718m
4 Hölloch Szwajcaria 189026m
5 Lechuguilla Cave USA 180096m

Najgłębsze:
1 Woronja (Krubera) Gruzja (Abchazja) -2080m
2 Lamprechtsofen--Vogelschacht Austria -1632m
3 Gouffre Mirolda/Lucien Bouclier Francja -1626m
4 Réseau Jean Bernard Francja -1602m
5 Torca del Cerro Hiszpania -1589m