Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-05-26T14:53:48+02:00
M = 17,8kg
d = 8920 kg/m³
V = ?

m = d * V
V = m/d

V = 17,8kg / 8920kg/m³ ≈ 0,002m³
2 5 2
2009-05-26T14:56:11+02:00
Wzór ogólny na gęstość:

ro=m/V
V-objętość = ? m³
ro-gęstość = 8920 kg/m³
m- masa =17,8 kg
z tego masz, że V=m/ro = 0,002 m³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-26T14:59:01+02:00
M=17,8kg
d=8920kg/m³
d=m/v
v=m/d
v=17,8/8920≈0.002
Odp. Objętość wynosi 0.002m³
1 1 1