Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T22:21:28+01:00
Http://www.math.edu.pl/wzory-matematyczne#dzialania-na-pierwiastkach
2009-11-28T22:26:07+01:00
Http://www.medianauka.pl/dzialania_na_pierwiastkach
2009-11-28T22:26:14+01:00
Jeżeli a ≥ 0, b ≥ 0,
n ∈ N\{0, 1}, to:

pierwiastek n stopnia z a*b = pierwiastek n stopnia z a * pierwiastek n stopnia z b

jezeli masz pierwiastek a pod nim jeszcze jeden np. pierwastek m stopnia a pod pierwiastek pierwiasten n stopnia to zapisujemy jako jeden pierwiastek tyle ze m i n mnozymy

pierwiastek z a stopnia n w nawiasie do potegi m mozemy zapisac jako pierwastek z a (do potegi m) n stopnia

a* pierwiastek n stopnia z b = pierwiastek n stopnia pod pierwiastkiem a do poteki n razy b


dalej nie pamietam jak sie robilo a nie chce mi sie zagladac do zeszytu ;]