Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T21:47:24+01:00
An ideal school is one that allows you to develop their interests and skills. It is such a school, where teachers are friendly and you can always count on their help, such those who require not only students but also know how to transfer knowledge. Szkoł probably ideal does not exist.
2009-11-28T21:50:06+01:00
Idealna szkoła

Szkoła:
Mury szkoły były by idealnie pomalowane, okna w szkole były by łatwo do otwarcia i np.: niebieskie.

Klasy:
Klasy były by dopasowane do ich funkcji czyli:: w klasie przyrodniczej były by rośliny itp. W klasie muzycznej były by nuty na ścianach pianino, gitary, skrzypce itp.

Nauczyciele:
byli by dość mili ale tez sprawiedliwi.

Lekcje/zajęcia:
dzieci byli by grzeczni i słuchali by nauczycieli, nauczyciele pytali by codziennie jedną lub dwie osoby na ocene z trzech ostatnich tematow.