Odpowiedzi

2009-11-28T21:55:16+01:00
ALez oczwisie ze tak poinewaz czlowiek wypuszcza do morza wiele zanieczyszczen.. pozatym jest tam wiele smieci.... samo lowienie ryb jest niebezpieczne... czytalem raz tez ze ryby moja mutowac poprzez chemikalia wpuszczane do oceanu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T21:58:55+01:00
-człowiek zanieczyszcza wody co powoduje wyginięciu organizmów i zwierząt morskich
-w portach statki zanieczyszczają wodę odpadkami olejami co prowadzi do wymierania ptaków
- wylewanie się ropy z tankowców prowadzi do sklejania sie skrzel ryba a piór ptakom
2009-11-28T21:59:50+01:00
Może zostać rozlana ropa a dzięki niej wymierają ryby i inne zwierzęta morskie.Woda staje się skażona co powoduje śmierć różnych oraganizmów.