Stwórz karykaturę samego siebie .
Forma pracy
- wiersz
czyli napiszcie wierszem.

Mam nadzieje że napiszecie bardzo dobrze.Powodzenia.
27pkt czeka xD
proszę o w miarę szybką i dobra karykaturę ;*
Pozdrawiam O.

Aha i starajcie sie tworzyć karykaturę normalnej dziewczyny miłej itp. , blondynki itd. ;) najlepsza dostanie naj hehe

Jest to pr.dom na polaka wiec bez zadnych brzydkich wyrazów !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T22:08:41+01:00
Jestem blondynką, miłą uśmiechniętą;
Karykaturą- może – ale czy na pewno?
Taka sobie zwykła ja, miła, szczera i otwarta,
Taka sobie zwykła ja – może trochę zakochana.
Moje oczka jak iskierki – noc rozświetlą, no i –może
Powitają ciebie rano gdy poranne wstaną zorze.

Taka sobie zwykła ja – z filmów science-fiction,
W tle ostra muzyka gra, koi mnie Alesha Dixon.
Taka zwykła, szara ja, Może jest i druga strona medalu?
Taka, którą każdy zna – nie znajdziesz we mnie ideału!
18 3 18
2009-11-28T22:23:49+01:00
Jestem blondyką, nie farbowaną!
Twarz mam pyzatą ale zadbaną!
Uwielbiam śpiewać, pięknie to robię,
Inne talenty też kryję w sobie!
Potrafię tańczyć, i grać na flecie,
Choć wy to wszystko zapewne wiecie!
Lubię też szkołę, kocham się uczyć,
I słodyczami lubię się tuczyć,
Śpię bardzo krótko! I szybko wstaje!
Każdemu, co dzień wiele rad daje,
Świetnie się uczę, choć nie dam odpisać!
By mnie poderwać, się musisz popisać!
Kiedy mnie wkurzysz "pokażę kła"
Lecz w gruncie rzeczy nie jestem zła!
24 4 24