Odpowiedzi

2009-11-28T22:09:17+01:00
Uczeń Jezusa był osobą która w niego wierzyła i w to co robi. Czyniła dobro. Głosiła jego królestwo była mu wierna. Mógł dla Jazusa zrobic wszystko.

Uczniem moża byc dzisiaj czytajac pismo św. wierzyc w Jezusa i rozmawaić z nim przez modlitwę.Trezba mocno w niego wierzyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T22:10:03+01:00
Być uczniem Jezusa to znaczy:
- wierzyć w Boga
- chodzić do Kościoła
- czytać Pismo Święte
- brać udział w grupach duszpasterskich np. scholi, ministrantów
- zajęciach pozalekcyjnych z religii
- przyjmować komunię św
- regularna spowiedź
- być dobrym i czynić dobrze

;)))
1 5 1