Odpowiedzi

2009-11-28T22:12:49+01:00
Na cześć świąt Boga Dionizosa Grecy urządzali widowiska które są przodkiem dzisiejszego teatru.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T22:14:52+01:00
Bóg Dionizos ma związek z narodzinami teatru ponieważ to właśnie on dał jemu początek. Ludzie najpierw organizowali mu uroczyste procesje które później przerodziły się w przedstawienia teatralne a one następnie w teatr. Bóg ten czyli wina i winnej latorośli jest uważany na twórcę teatru. Sztuki wystawiane w teatrze to 2 tragedie i 1 komedia.
29 4 29