Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T22:20:19+01:00
60*25=1 500-tyle klatek potrzeba na jedna minute
1 500*110=165 000
Odp. Na wyswietlenie filmu potrzeba 165 000 klatek.
2009-11-28T22:20:16+01:00
60*110=6600 sekund
6600*25 klatek = 165 tys klatek
Na wyświetlenie filmu potrzeba 165 tys klatek
2009-11-28T22:28:53+01:00
110min = 6600s
6600*25=165000
odp. Potrzeba 165000 klatek na wyświetlenie tego filmu.