Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T23:16:53+01:00
Ja uważam, że kłamstwo może być moralnie usprawiedliwione, ponieważ w lekturze"Kamizelka", jest opisany pewien wątek, gdy główny bohater, posiadacz kamizelki, chciał ją sprzedać, chociaż czuł do niej sentyment, lecz gdy potem umarł urzędnicy się nią zajeli.

Ja uważam, że kłamstwo można usprawiedliwić moralnie, co sama lektura mówi sama za siebie
2 3 2
2009-11-28T23:17:38+01:00
Kłamstwo może być moralnie usprawiedliwione.Czasami w życiu trzeba skłamać bo na przykład od tego zależy nasze życie!Moim zdaniem kłamstwo nie jest dobre , ale czasami , a raczej często jest konieczne!!!
4 4 4