Odpowiedzi

2009-11-28T23:04:37+01:00
Dekalog w życiu chrześcijan powinien odgrywać pierwszoplanową rola. Powinien być najważniejszy, ponieważ gdy się złamie chociaż jedno przykazanie jest to grzech ciężki i trzeba natychmiast iść do spowiedzi. DEKALOG W ŻYCIU CHRZEŚCIJANINA JEST NAJWAŻNIEJSZY !!!

Zadania z religii pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T23:11:28+01:00
Dekalog został przyjęty przez chrześcijan i jest zasadą ich wiary. Każdy chrześcijanin powinien przestrzegać tych zasad i żyć w zgodzie z sumieniem. Dekalog, pozwala odróżnić złe zachowanie, od dobrego. Człowiek powinien pamiętać, że jest to dar, dowód miłości Boga, do człowieka. Dekalog przypomina, że Bóg troszczy się o ludzi, chce dla nich jak najlepiej. Ludzie widzą w dekalogu spis zakazów, ograniczających życie, ale Bóg przecież nie chciał ograniczyć wolności człowieka, tylko chronić w jego życiu tego, co najcenniejsze. Człowiek powinien kierować się w swoim codziennym życiu dekalogiem i nie zapominać, że najważniejszą prawdą od Boga, jest miłowanie bliźniego.
9 4 9
2009-11-28T23:25:57+01:00
Dekalog w życiu człowieka powinien pełnić bardzo ważną rolę. Powinien, bo nie wszyscy go respektują. Jaką rolę? Powinien człowieka uporządkowywać. Ma on za zadanie nie tylko dać człowiekowi szczęście, ale również daje możliwość osobom go przestrzegającym wejść do Raju, który jest celem naszego życia na ziemi.
5 3 5