Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T23:12:14+01:00
X-cyfra dziesiatek
y-cyfra jednosci
x+4=y
(x+y)3,25=10x+y
(x+x+4)3.25=10x+x+4
(2x+4)3,25=11x+4
6,5x+13=11x+4
9=4,5x
x=2
y=6
26
ODdp.jest to liczba 26.
1 4 1
2009-11-28T23:12:20+01:00
Yx - niewiadoma liczba
x-y=4
x=4+y
3.25(x+y)= 10y+x

3.25y+3.25(4+y)=10y+4+y

Teraz tylko obliczasz y i podstawiasz do zalzenosci x-y=4
sorki ze tylko tyle ale ide juz spac. mam nadzieje ze pomoglam.