Odpowiedzi

2009-11-28T23:37:38+01:00
118+23=141
141*4=564
564:60=9,24godz
6:36+9godz 24min=16:00
Myślę,że pomogłem.
1 5 1
2009-11-28T23:39:04+01:00
118°+23°=141°
141°*4=564 min
564min to 9 godz 24min
6:36 + 9:24= 16:00

w Augustowie jest godz 16:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T23:39:05+01:00
Augustów 23⁰E
Los Angeles 118⁰W _ 6:36

118⁰W + 23⁰E = 141⁰
1⁰ - 4min
141⁰ × 4min = 564min = 9h24min
6:36 + 9h24min = 16:00

Odp. W Augustowie jest godzina 16:00.

1 5 1