Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T00:00:19+01:00
Moje państwo to Trygonia.

Pewnego razu szedłem z kolegą do stajni w państwie Joogol. Dzieliłem tam władze z bratem. Pokłóciłem się z nim o żone... Nie pytacie dlaczego:) Postanowiłem stworzyc Nowe, wielkie państwo na wielką skale...:) Tak też się stało! Uciekłem do małej wsi w mojej okolicy o nazwie Psikut i razem z nimi doszedłem do porozumienia ze pora się usamodzielnic:) Tak właśnie powsatło wielkie Imperium o nazwie Trygonia... Tworzyłem tam władzę absolutną. Panowała tam specyiczna atmosfera, bardzo przyjazna obcym:)

PS: Trochę fantazji nikomu nie zaszkodzi:pp Pozdro
1 5 1
2009-11-29T00:12:49+01:00
Państwo nosi nazwę Kamilono!Powstało ono zupełnie przypadkiem! Pewnego dnia jacyś rozbitkowie którzy nosili nazwisko Kamilono rozbili się samolotem. Mieszkali tam przez resztę swojego życia. Gdy się rozbili mieli po 23 lata a ich dzieci Anne miała 3 , a Robbin miał lat. Niestety Ojca spotkała straszna choroba ,zwana "Cholerą" ,była ona nie uleczalna odliczał on dni swojego życia! Aż w wieku 50 w swoje urodziny zmarł ,ponieważ dostał strasznej gorączki! Matka umarła 2 lata po jego śmierci na Ospę , ponieważ nie było to cywilizowane miejsce. Żyli tam tylko oni! Annie i Robbin zostali sami. Pewnego dnia zauważyli jakiegoś człowieka ,a była to kobieta , o imieniu Katine. Robbin i Katine zostali na życzeństwem. Mieli oni ośmiorgo dzieci. Annie zmarła na Ospę. Ich dzieci się rozmnażały ,a dzieci ,dzieci mieli dzieci.! Robbin i Katine zmarli na polowaniu. W ten nadano temu państwu nazwę Kamiolono po nazwisku Robbina , Katine , Annie , rodziców i ich dzieci!
1 5 1