Odpowiedzi

2009-11-29T08:35:42+01:00
Listopadowy dzień.

Na dworze pada deszcz, a liście w najrozmaitrzych kolorach opadają na ziemie.
Wirują, wyglądają jakby tańczyły wśród kropel deszczu. Nikt nie wychodzi na ulice, dzieci nie bawią się w piaskownicy, na dworze ani żywej duszy.
Jedynie dzrzewa kołyszą się wśród powiewu wietrzyka. Siedzę w domu i myśle o tym, że już niedługo zima, będą : sanki, łyżwy, bałwanki, śnieżki, prezenty, Mikołaj, cała rodzina i bardzo mnie to cieszy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T09:05:16+01:00
Było piękne listopadowy popołudnie.. Gdy wyszłam na dwór zaczął powiewać lekki wiatr wtedy liście z drzew zaczęły spadać i wirować radośnie. Wybrałam się na spacer parkową aleją. Było chłodno ale słonecznie. Nie było już tych pięknych kolorowych ptaków... zostały już tylko czarne kruki. Pomiędzy liśćmi na trawniku leżały piękne, błyszczące brązowe kasztany i jasnobrązowe żołędzie w śmiesznych czapeczkach. Trudno się powstrzymać przed zbieraniem tych skarbów jesieni. Między drzewami biegały zwinne wiewiórki , które gromadziły zapasy na zimę. Przyjemnie tak było siedzieć na ławce i popatrzeć, jak cała przyroda cieszy się z ostatnich ciepłych dni...
2 5 2
2009-11-29T10:46:05+01:00
Listopadowy Dzień:
temperatura: ok 3-13
opady: możliwe opady śniegu, deszczu