Odpowiedzi

2009-11-29T09:51:20+01:00
To jest łatwe;)

Wystarczy że go namówisz aby powrócił na dobrą drogę..

Piszę do Cb ten list ponieważ wiem tak jak wspomniałeś że masz trudności w wierze.. i to sobie rozwiń... a pozniej..
Chciałabym Ci przypomnieć że Pismo Święte.... no i dopisz coś;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:15:43+01:00
Drogi(np.Pawle
Przeżywasz teraz chwile bardzo trudne. Nic ci się nie układa masz dużo problemów. Wtakich chwilach ratunkiem będzie dla Ciebie pismo święte .Staraj się czytać je codziennie . Twoje problemy staną sie prostsze, świat nabierze barw. Pozdrawiam Cię Pawle.
1 5 1
2009-11-29T10:53:58+01:00
Drogi Sebastianie dostałem ostatnio od ciebie list w którym napisąłeś mi że nie radzisz sobie z wiarą.Rozumiem twój ból i rozpacz, też kiedyś miałem podobny problem, ale uratowało mnie Pismo Święte. To ono wytłumaczyło mi moje pytania na temat Boga na temat wiary.Zachęcam cię byś też po nie śięgnoł tylko uważaj nie wystarczy go przeczytać czeba go zrozumieć.

Z poważaniem ***********
1 5 1